Adószám: 12937303242
Székhely: 1103 Budapest, Kőér utca 2/A.
Fióktelep: 6728 Szeged, Back Bernát u. 2
Choose a combination of predefined colors here. Here are some examples. You can create any additional number on your backend theme, also can choose the background you want and four differents layouts.
Elektronikus dokumentummegosztás amely rendszerezettséget és visszakereshetőséget biztosít.
Az elektronikus adatok egy központi szerveren tárolódnak, így biztosítva akár egyszerre több jogosult kolléga hozzáférését is.
A biztonságos, többszintű jogosultságpolitikának köszönhetően csak az arra jogosultak férhetnek hozzá az iratokhoz.
Kevesebb papírfelhasználást igényel, hiszen minden munkatárs a saját képernyőjén kezeli az iratokat, nincs szükség azok kinyomtatására.
Elektronikus dokumentumkezelés esetén az iratok nem vándorolnak íróasztalról íróasztalra, kizárólag elektronikus formában mozognak, míg az eredeti, fizikai irat az irattárban biztonságban marad.
Elektronikus dokumentumkezelés esetén az iratok nem vándorolnak íróasztalról íróasztalra, kizárólag elektronikus formában mozognak, míg az eredeti, fizikai irat az irattárban biztonságban marad.
Gyors visszakereshetőség jellemzi. Működtetésével akár 30%-kal csökkenthetjük a dokumentumkezeléssekkel eltöltött időt.
A Syncdown egy modern felhasználói felülettel ellátott, könnyen kezelhető, gyorsan elsajátítható az önkormányzati képviselő-testületi, bizottsági ülésekhez kapcsolódó dokumentumok rendszerezésére és megosztására szolgáló rendszer, mely az ügyfeleink igénye alapján készült, és az igényeinek és elvárásainak megfelelően folyamatosan fejlődik.
Windows-os környezetben futó alkalmazás, mely internet kapcsolat segítségével kommunikál a szerverrel, és tölti le azokat az információkat, dokumentumokat melyek az adott felhasználó számára hozzáférhető.
Bármely böngésző segítségével, ezen az oldalon tudjuk szerkeszteni az Üléseket. Itt tudunk új üléseket felvenni, az ülésekhez napirendi pontot, meg tudjuk hívni a külsős tagokat az ülésre, az ülésekhez szükséges iratanyagokat ezen a felületen hozzáférhetővé tudjuk tenni, visszajelzéseket tudunk rögzíteni a résztvevőkkel kapcsolatosan.
A SyncDown program elsősorban önkormányzati képviselő-testületeknek készült, de személyre szabhatósága miatt bármely szervezetnek segítséget nyújt dokumentumaik átadására, megosztására munkatársaik között.
Papíralapú dokumentáció csökkentése
Dokumentumok, fájlok rendszerezése és tárolása
Bárhol elérhető fájlok
Csoportok, ülések keresése és szűrése
Hatékony keresés dokumentumok között és dokumentumokban
Alacsony postaköltség
Távmunka támogatás



Adószám: 12937303242
Székhely: 1103 Budapest, Kőér utca 2/A.
Fióktelep: 6728 Szeged, Back Bernát u. 2
Telefon:
+36 62 310 020
E-mail:
b2b@pctrade.hu