THEME OPTIONS

Choose a combination of predefined colors here. Here are some examples. You can create any additional number on your backend theme, also can choose the background you want and four differents layouts.

SKINS VERSION SKINS COLOR LAYOUT STYLE
BACKGROUND PATTERNS

Miért a SyncDOWN?

Elektronikus dokumentummegosztás amely rendszerezettséget és visszakereshetőséget biztosít.

Széleskörű jogosultság

Az elektronikus adatok egy központi szerveren tárolódnak, így biztosítva akár egyszerre több jogosult kolléga hozzáférését is.

Biztonság

A biztonságos, többszintű jogosultságpolitikának köszönhetően csak az arra jogosultak férhetnek hozzá az iratokhoz.

Költséghatékony

Kevesebb papírfelhasználást igényel, hiszen minden munkatárs a saját képernyőjén kezeli az iratokat, nincs szükség azok kinyomtatására.

Rendszerezettség

Elektronikus dokumentumkezelés esetén az iratok nem vándorolnak íróasztalról íróasztalra, kizárólag elektronikus formában mozognak, míg az eredeti, fizikai irat az irattárban biztonságban marad.

Visszakereshetőség

Elektronikus dokumentumkezelés esetén az iratok nem vándorolnak íróasztalról íróasztalra, kizárólag elektronikus formában mozognak, míg az eredeti, fizikai irat az irattárban biztonságban marad.

Időtakarékos

Gyors visszakereshetőség jellemzi. Működtetésével akár 30%-kal csökkenthetjük a dokumentumkezeléssekkel eltöltött időt.

A Syncdown egy modern felhasználói felülettel ellátott, könnyen kezelhető, gyorsan elsajátítható az önkormányzati képviselő-testületi, bizottsági ülésekhez kapcsolódó dokumentumok rendszerezésére és megosztására szolgáló rendszer, mely az ügyfeleink igénye alapján készült, és az igényeinek és elvárásainak megfelelően folyamatosan fejlődik.

A szoftver két részből áll

Felhasználó

Windows-os környezetben futó alkalmazás, mely internet kapcsolat segítségével kommunikál a szerverrel, és tölti le azokat az információkat, dokumentumokat melyek az adott felhasználó számára hozzáférhető.

Admin

Bármely böngésző segítségével, ezen az oldalon tudjuk szerkeszteni az Üléseket. Itt tudunk új üléseket felvenni, az ülésekhez napirendi pontot, meg tudjuk hívni a külsős tagokat az ülésre, az ülésekhez szükséges iratanyagokat ezen a felületen hozzáférhetővé tudjuk tenni, visszajelzéseket tudunk rögzíteni a résztvevőkkel kapcsolatosan.

Számos előnnyel bír

A SyncDown program elsősorban önkormányzati képviselő-testületeknek készült, de személyre szabhatósága miatt bármely szervezetnek segítséget nyújt dokumentumaik átadására, megosztására munkatársaik között.

  • Papíralapú dokumentáció csökkentése

  • Dokumentumok, fájlok rendszerezése és tárolása

  • Bárhol elérhető fájlok

  • Csoportok, ülések keresése és szűrése

  • Hatékony keresés dokumentumok között és dokumentumokban

  • Alacsony postaköltség

  • Távmunka támogatás

plant

Kíméljük együtt a természetet, a fákat, logikus adminisztrációval, kényelmesebb, hatékonyabb ügyintézéssel,minimális nyomtatással, a SYNCDOWN-nal!

Kapcsolat

Keressen bennünket, az alábbi elérhetőségeinken.